معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

اضافه کردن پیوندهای خروجی


پیوند خارجی چیست؟
شبکه جهانی وب از چندین چیز تشکیل شده است و پیوند بین این بخشها ضروری است. اگر یک محتوا به آن پیوند داده نشود ، موتورهای جستجو چگونه می توانند آن را پیدا کنند؟ چه برسد به بازدیدکنندگان ، آنها هرگز به آنجا نمی رسند. بنابراین ، پیوندهایی برای یک وب به هم پیوسته مورد نیاز است. پیوندها داخلی یا خارجی هستند. پیوند خارجی پیوند بین دو وب سایت جداگانه است. پیوندهای درون یک وب سایت را پیوندهای داخلی می نامند. این موارد برای ساختار سایت و SEO نیز بسیار مهم هستند ، اما این یک بررسی متفاوت است. بررسی کننده پیوندهای خروجی پیوندهای خارجی را ارزیابی می کند ، بنابراین بین وب سایت ها. دو نوع پیوند خارجی وجود دارد:

پیوندهای ورودی: همچنین به عنوان لینک های پشتی شناخته می شود. اینها پیوندهایی از سایر وب سایت ها به شما هستند.

پیوندهای خروجی: اینها پیوندهایی از وب سایت شما به وب سایت دیگر است.

بررسی پیوندهای خروجی در QuixRank بر مورد دوم تمرکز دارد: پیوندهای وب سایت شما به وب سایت دیگر.

چرا پیوندهای خروجی اهمیت دارند؟
ما احساس می کنیم که هر صفحه باید دارای پیوند خروجی باشد. اگر یک گلوله اضافه نکنید ، یک گلوله قرمز نمی بینید ، اما یک گل نارنجی به دست خواهید آورد. ما از این بابت بسیار احساس می کنیم زیرا ماموریت ما SEO برای همه است. ما بسیار معتقدیم که شانس برابر برای همه افراد در وب متصل ایجاد می شود. وب سایت ها برای یافتن توسط موتورهای جستجو و کاربران باید به یکدیگر متصل شوند. بنابراین کمی به یکدیگر کمک کنید و به ما در اتصال نقاط وب کمک کنید. پیدا کردن وب سایت برای موتورهای جستجو آسانتر می شود ، اما در مورد نحوه ارتباط صفحات با یکدیگر نیز بینش پیدا می کند. ما می توانیم با هم وب بهتری بسازیم.

به همین دلیل است که افزونه QuixRank پیوندهای خروجی را بررسی می کند: ما برای ایجاد ساختار وب به کمک شما نیاز داریم. ما می خواهیم وب سایت های جالب در گوگل رتبه بندی شوند. بدیهی است که ما شما را مجبور نمی کنیم ، اما از کمک شما بسیار قدردانی می کنیم. بنابراین پیوندهای خروجی قطعاً برای SEO اهمیت دارند. برای SEO به طور کلی ، نه فقط وب سایت شما.

با افزودن پیوندهای خروجی بهبود می یابد

اگر در بررسی پیوندهای خروجی گلوله سبز دریافت نکرده اید ، به این معنی است که هیچ پیوند خروجی را در محتوای خود قرار نداده اید. رفع این مشکل بسیار ساده است: پیوندی به وب سایت دیگری متفاوت از وب سایت خود اضافه کنید! هر چند پیوندهای مربوطه را انتخاب کنید. به وب سایت ها یا صفحات دیگری که ممکن است به بازدیدکنندگان شما کمک کند فکر کنید. منابع اعتباری که خودتان استفاده کرده اید یا الهام بخش شما بوده اند. به مردم اعتباری را بدهید که سزاوار آن هستند! و اگر فکر می کنید بازدیدکنندگان شما دوست دارند در مورد موضوعی بیشتر بیاموزند و نمی خواهید خودتان آن محتوای خاص را ارائه دهید ، آنها را برای کسی که این کار را انجام می دهد ارسال کنید. می توانید مطالب موجود را مرور کنید تا ببینید پیوند به وب سایت دیگری در حالی که مربوط است در کجا قرار دارد. همچنین ، هنگام ایجاد محتوای جدید ، این بررسی را در نظر داشته باشید. هنگام نوشتن ، فکر کردن به پیوندهای خروجی مربوطه بسیار آسان تر می شود.

حذف اکانت یوتیوب

به  حساب Youtube  وارد خود شوید
ورود به سیستم یوتیوب
ورود به سیستم را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. با حسابی که می خواهید با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود حذف کنید وارد حساب کاربری خود شوید.

2. به تنظیمات حساب پیشرفته Youtube بروید
youtube-user-panel
پس از ورود به سیستم ، به یک پنل کاربری در همان گوشه سمت راست بالا که در آن وارد شده اید دسترسی پیدا کنید. در قسمت پایینی این پنل کاربری ، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

youtube-account-screen
این شما را به صفحه حساب با گزینه های مختلف در سمت چپ می رساند. از اینجا ، تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید.

اگر می خواهید بدون حذف کانال فعلی خود ، یک کانال YouTube جدید ایجاد کنید ، این کار را می توانید از این صفحه نیز انجام دهید.

3. حذف کانال یوتیوب
youtube-delete-channel
در پایین این تنظیمات پیشرفته یک دکمه با برچسب حذف کانال وجود دارد. توجه به این نکته ضروری است که حذف کانال شما باعث حذف حساب Google مرتبط با YouTube شما نمی شود. با انتخاب این دکمه ، اطلاعات ورود به سیستم شما دوباره تأیید می شود.
youtube-delete-channel
4. حذف دائمی محتوا
youtube-verify
پس از تأیید یکبار دیگر ، با دو گزینه کشویی به صفحه نهایی نمایش داده می شوید. گزینه های ارائه شده برای پنهان کردن کانال یا حذف محتوای شما است.

youtube-permanently-delete
پنهان کردن عملکرد کانال شما به عنوان غیرفعال کردن. وقتی کانال خود را پنهان می کنید ، نام کانال ، فیلم ها ، پسندیدن ها ، اشتراک ها و مشترکان شما خصوصی می شوند. با فعال کردن مجدد حساب YouTube خود در هر زمان می توانید این کار را معکوس کنید.

ماندگارترین گزینه این دو حذف دائمی حساب شما است. این باعث می شود نام کانال ، آدرس اینترنتی ، ویدئوها ، پسندیدن ، اشتراک ها و نظرات شما به طور کامل از YouTube حذف شود. روی این گزینه کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر را باز کنید.



5. تأیید کنید که می خواهید کانال Youtube خود را حذف کنید
یوتیوب-تأیید
وقتی مطمئن شدید که می خواهید کانال خود را حذف کنید ، هر دو کادر را علامت بزنید تا مطمئن شوید می دانید در حال اجرای چه چیزی هستید. YouTube دقیقاً به شما می گوید که چه چیزی برای همیشه حذف می شود و آنچه باقی می ماند.

6. حذف کانال یوتیوب برای همیشه
پس از علامت گذاری هر دو کادر ، روی حذف محتوای من کلیک کنید. این آخرین مرحله است و محتوای شما اکنون برای حذف توسط YouTube علامت گذاری شده است. این حذف ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد ، بنابراین اگر مدت کوتاهی طول بکشد تا ناپدید شدن کانال شما طول بکشد ، تعجب نکنید. برخی از کاربران گزارش داده اند که این فرآیند در پایان YouTube تا 30 روز طول می کشد.

پست مهمان(guest post)

در اینجا سوالی است که ما از مشتریان زیاد دریافت می کنیم: پست مهمان چیست؟ چه تفاوتی با پست معمولی وبلاگ دارد؟ پست مهمان مقاله ای است که در وبلاگ شخص دیگری نوشته شده و ارسال می شود. وقتی چیزی در وبلاگ خود می نویسید فقط یک "پست" است ، اما در وبلاگ شخص دیگری نویسنده "مهمان" است. پست های مهمان به دلایل متعددی مانند ذکر نام تجاری شما یا اشغال نتایج جستجوی مارک دار ، ابزارهای ارزشمندی برای بازاریابی شهرت هستند. اما اکثر مردم از آنها برای جاسازی بک لینک استفاده می کنند. اگرچه پست های مهمان مورد سوء استفاده قرار می گیرد ، و بعداً در این مقاله به آن می پردازیم.

اگر وبلاگ شخص دیگری را برای وبلاگ پیدا کرده اید ، شما "نویسنده مهمان" هستید. ما فرض می کنیم که شما هم این کار را انجام می دهید و هم می توانید پیوندی را به یکی از ویژگی های وب خود بازگردانید.

اصول ارسال پست مهمان
در اینجا چند دستورالعمل در مورد نوشتن پست مهمان که باید بدانید آورده شده است. اطلاعات زیادی در اینترنت در مورد این موضوع وجود دارد و ما پیوندهایی را به تعدادی از منابع خوب در انتهای این مقاله اضافه کرده ایم. اما در اینجا اصول اولیه سریع و ساده آمده است.

نکات مهمی که باید در مورد پست های مهمان به یاد داشته باشید

پست های مهمان باید به خوبی نوشته شده باشد. موتورهای جستجو نیز در حال شروع به انتخاب هستند ، مردم نیز.
آنها باید در موضوع باشند. مردم باید بخواهند آنها را بخوانند تا حداکثر ارزش را کسب کنند.
مردم باید بخواهند آنها را با استفاده از رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری خوانندگان را افزایش می دهد.
پیوندهای خروجی باید مفید و مرتبط با مقاله باشند. لنگر زدن متن روی پیوندها دقیق است.
در سایت هایی که به وضوح محتوای مهمان زیادی ارسال می کنند ، پست نکنید زیرا پیوندها تقریباً بی فایده هستند.
حتما سایت ها مهمان نیاز به  دومین اتوریتی بالایی و اسپم اسکور پایین   داشته باشند.
چه کسی می تواند یک پست مهمان بنویسد
تقریباً هرکسی می تواند یک پست مهمان بنویسد ، اما تعداد کمی می توانند یک پست واقعاً خوب که ویروسی شود بنویسند. به طور کلی نمی توانید یک پست را "ویروسی" کنید. اما نیازی به ویروسی شدن ندارد. این فقط باید مفید ، موضوعی و خوب نوشته شده باشد تا بتواند به مرور زمان باعث ایجاد ترافیک و ایجاد ارتباط شود.

یک پست مهمان خوب موضوعی ، مرتبط است و می تواند طول های مختلفی داشته باشد. بیشتر پست های مهمان بین 500 تا 1000 کلمه هستند اما افرادی مانند نیل پاتل می گویند که باید طولانی تر باشند. بیشتر شبیه 2500 کلمه داده ها نشان می دهد که محتوای بیشتر به این معنی است که صفحه وب شما دارای شانس بالایی در نتایج Google است. برای بررسی اجمالی نحوه نوشتن پست برای افراد و موتورهای جستجو ، این مقاله را در مورد مقالات دارای SEO جستجو کنید.

گاهی اوقات ارزش دارد که برای نوشتن پست های مهمان یک متخصص استخدام کنید زیرا انجام مداوم و دقت در  این کار مهم است.




ایده های اصلی برای پست های مهمان
عناوین مشترک وبلاگ / پست مهمان شامل ایده های زیر است. اینها بذر خلاقیت اصلی شما هستند:

چیست...
چگونه...
نکاتی برای ...
نمونه هایی از ...
بهترین نمونه ها از ...
مزایای...
جایگزین های ...
قالب [فرآیند] ...
[محصول] در مقابل [محصول] ...
نحوه رفع ...
نحوه استفاده از ...
نحوه ادغام ...
نحوه لغو ...
جاسازی پیوندهای مربوطه
در داخل هر یک از این مقاله ها فرصتی برای قرار دادن پیوند به یکی از آنها وجود دارد. بنابراین فرض کنید که اینها آدرس های وب سه نتیجه وب مثبت هستند که می خواهید تبلیغ کنید. یکی از آنها وب سایت خود شماست ، دو مقاله دیگر مقاله های مثبت موجود در مورد تجارت شما هستند که قبلاً در نتایج جستجو بالا ظاهر شده اند ، اما به اندازه کافی بالا نیستند. بنابراین این لیست خود شما از پیوندهایی است که می خواهید تبلیغ کنید.

اما مردم فقط نمی خواهند به سایت های شما مراجعه کنند. آنها می خواهند به مراجع دیگر نیز مراجعه کنند. پیوندهای خروجی به سایت های دیگر مانند بهترین کوله پستی ، زمان مناسب سال برای خرید کوله  ، محل خرید کوله خوب و غیره همه برای خواننده مهم است.


مقاله باید دارای 3 لینک ، دو تا در متن و یک در عنوان باشد. و به پیوندهای فالو و نوفالو نیز دقت داشته باشید.


5 تا از کارهایی که با semrush می توان انجام داد

1. کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنید (با پتانسیل ترافیک بالا)
در اینجا راز موفقیت سئو وجود دارد: تحقیق در مورد کلمات کلیدی. یافتن سودآورترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما سنگ بنای یک استراتژی سئو قوی است.

اگر شما در طاقچه ای فعالیت می کنید که رقابت سختی دارد ، اگر استراتژی محتوای شما بر اساس کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابت بالا ساخته شود ، تسلط بر نتایج جستجو دشوار خواهد بود. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، وب سایتی با قدرت دامنه بالاتر تقریباً همیشه شما را در رتبه بندی جستجو غاصب می کند.

بنابراین ، شما همیشه باید از کلمات کلیدی کم رقابت با پتانسیل ترافیک بالا شروع کنید.

این جایی است که ابزاری مانند Semrush’s Keyword Magic Tool می تواند بی نهایت مفید باشد.


Keyword Magic Tool یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی آسان برای استفاده است که تمام کلمات کلیدی مورد نیاز برای ایجاد یک کمپین SEO موثر یا PPC را ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار ، می توانید تعداد زیادی کلمه کلیدی دم بلند برای کلیدواژه (ها) دانه خود ایجاد کنید.

برای استفاده از این ابزار ، به داشبورد Semrush خود وارد شوید و این دنباله را طی کنید:

Keyword Analytics> Keyword Magic Tool

کلیدواژه های خود را وارد کرده و گزینه Search را بزنید. از کلمه کلیدی seed شما ، ابزار لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد می کند. برای هر یک از این کلمات کلیدی ، ابزار معیارهای کلیدی مانند حجم ، دشواری کلمات کلیدی (KD) ، CPC و رقابت را به شما نشان می دهد.

اما از آنجا که ما به دنبال کلمات کلیدی طولانی با حجم جستجوی کم ، اما پتانسیل ترافیک بالا هستیم ، باید لیست کلمات کلیدی خود را به چند مورد محدود کنیم.

SEMrush Keyword Magic - گروه های کلیدواژه


در سمت چپ صفحه نتایج ، گروه های کلیدواژه برای کلمات کلیدی بذر خود را خواهید یافت. این گروه ها می توانند به شما کمک کنند تا ترکیبات دم بلند را با کلمات کلیدی مشابهی که مردم به دنبال آن هستند پیدا کنید.

شما می توانید هر یک از این گروه ها را انتخاب کنید تا کلمات کلیدی طولانی را در زیر هر گروه بیابید. این کلمات کلیدی دارای حجم جستجوی متوسط ​​متوسط ​​هستند ، اما رقابت کمتری دارند ، به این معنی که برای شما برتری از رقبای خود راحت تر است.

وقتی کلمات کلیدی را که می خواهید در کمپین خود بگنجانید شناسایی کنید ، می توانید این کلمات کلیدی را مستقیماً به Analyzer Keyword اضافه کنید تا اطلاعات عمیق تری در مورد کلمات کلیدی بدست آورید.

مطالب مرتبط: نحوه استفاده از Semrush برای تحقیقات کلمات کلیدی: راهنمای قطعی

2. با یافتن صفحات برتر رقبا ، فرصت های محتوا را شناسایی کنید
تجزیه و تحلیل رقبا یکی از مهمترین عناصر یک کمپین بازاریابی موفق است. مسلح به بینش های رقابتی ، می توانید استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشیده و توسعه دهید.

SEMrush دارای ابزارها و ویژگی های زیادی برای کسب اطلاعات از وب سایت های رقبای شما است. اول ، بیایید صفحات برتر رقیب اصلی خود را شناسایی کنیم - اینها صفحاتی هستند که بیشترین ترافیک جستجو را برای رقیب شما ایجاد می کنند.

از منوی کشویی Domain Overview را انتخاب کرده و دامنه رقیب خود را وارد کنید. از صفحه نتایج ، روی Organic Research کلیک کنید و سپس به Pages بروید. در اینجا صفحات برتر رقیب خود و درصد ترافیک ارگانیک هر صفحه را مشاهده خواهید کرد.

در اینجا صفحه برتر نیل پاتل وجود دارد - این وب سایت بالاترین درصد ترافیک ارگانیک را به وبلاگ خود ایجاد می کند:

صفحه برتر اجرای نیل پاتل

هنگامی که صفحه ای را که می خواهید مورد هدف قرار دهید پیدا کنید ، می توانید روی شماره کلید واژه کلیک کنید تا از کل کلمات کلیدی که صفحه در 100 نتیجه جستجوی برتر Google رتبه بندی می کند ، رونمایی شود.

یافتن صفحات با عملکرد برتر رقبا می تواند تمرین مفیدی در تدوین استراتژی محتوای شما باشد. می توانید ایده های کلمه کلیدی را که قبلاً برای رقبای شما کار کرده اند ، بگیرید و ساختار مطالب خود را به شیوه ای بسیار بهتر از رقبای خود شروع کنید. با این کار ، شما بک لینک بیشتری نسبت به رقبای خود جذب خواهید کرد ، که در نهایت به شما امکان می دهد در نتایج جستجو از آنها پیشی بگیرید.

3. رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را در SERPs دنبال کنید
یکی از راه هایی که می توانید همیشه در SERPs بالا باشید ، ردیابی موقعیت موتورهای جستجو برای مهمترین کلمات کلیدی است.

در Semrush ، می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را با ابزار Position Tracking ردیابی کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای رتبه بندی اضافه کرده و موقعیت های خود را برای این کلمات کلیدی برای هر مکانی در دستگاه های مختلف ردیابی کنید.

این ابزار به شما امکان می دهد لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را اضافه کرده و پیشرفت رتبه بندی روزانه/هفتگی خود را برای هر مکانی در دستگاه های مختلف ردیابی کنید.

برای شروع ردیابی کلمات کلیدی خود ، این دنباله را دنبال کنید:

Project > Position Tracking > Set up

مکان خود را اضافه کنید ، دستگاه (دسکتاپ ، تلفن همراه یا رایانه لوحی) را انتخاب کنید ، دامنه رقبای خود را اضافه کنید و در نهایت ، لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید را اضافه کنید. اگر چند کلمه کلیدی را از دست دادید نگران نباشید. همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

موقعیت ردیاب SEMrush

گزارش پیگیری موقعیت ، سه معیار اصلی را برای هر یک از کلمات کلیدی که اضافه کرده اید به شما نشان می دهد: موقعیت ها ، ترافیک تخمینی و قابلیت مشاهده.

4. بک لینک های از دست رفته خود را پس بگیرید
تمام تلاش و کار سخت را برای به دست آوردن بک لینک های قدرتمند و سپس ناپدید شدن آنها بدون هشدار انجام دهید. می تواند واقعاً ناامید کننده باشد. خوشبختانه ، با ابزاری مانند Semrush ، می توانید بک لینک های از دست رفته خود را بازیابی کنید.

برای یافتن بک لینک های گم شده خود ، به آدرس زیر مراجعه کنید:

Domain Analytics > Backlinks > Enter your domain

از صفحه نتایج ، به برگه پیوندها سر بزنید تا نمای عمیق پیوند خود را مشاهده کنید. از اینجا ، پیوندهای "Lost" را از نمایه خود انتخاب کرده و فیلتر "Follow" را اضافه کرده و بر اساس نمره اعتماد به ترتیب نزولی مرتب کنید. به این ترتیب شما بک لینک های گم شده را از دامنه های معتبر و معتبر با قدرت بالا پیدا خواهید کرد.

بک لینک های گم شده SEMrush

یک کمپین تبلیغاتی انجام دهید تا با صاحبان هر یک از این دامنه ها تماس بگیرید و سعی کنید پیوندهای پشتیبان خود را بازیابی کنید.

از هر یک از این 5 ابزار اطلاع رسانی بلاگر برای اجرای کمپین اطلاع رسانی خود استفاده کنید.

5. رقبای ارگانیک برتر خود را مشخص کنید
برای پیشی گرفتن از رقابت خود در نتایج جستجو ، باید بدانید که با چه کسانی مخالف هستید. اینها حوزه های رقابتی هستند که املاک موتور جستجو را با کلمات کلیدی مهم در طاقچه شما با دامنه شما به اشتراک می گذارند.

برای شناسایی رقبای ارگانیک خود ، این دنباله را دنبال کنید:

تجزیه و تحلیل دامنه> تحقیقات ارگانیک> دامنه خود را وارد کنید

در این مثال ، من "backlinko.com" را به عنوان دامنه وارد کردم و این نتایج را پیدا کردم:

تحقیقات ارگانیک Backlinko

برای مشاهده لیستی از دامنه هایی که وب سایت شما در 20 نتیجه جستجوی ارگانیک برتر گوگل در حال رقابت است ، روی برگه رقبا کلیک کنید. دامنه ها بر اساس سطح رقابت رتبه بندی می شوند که بر اساس تجزیه و تحلیل تعداد کلمات کلیدی مشترک دو دامنه است.

در مثال بالا ، وبلاگ SEO محبوب برایان دین در حال رقابت با برخی از مارک های برتر SEO است.

همچنین می توانید لیست رقبا را با کلیک روی دکمه صادرات در سمت راست بالای لیست رقبا ، صادر کنید.

نحوه بررسی ترافیک وب سایت برای هر سایت (7 بهترین ابزار)

o آیا می خواهید ترافیک وب سایت را برای هر سایتی ، از جمله سایت خود بررسی کنید؟

بررسی ترافیک وب سایت به شما این امکان را می دهد که ببینید عملکرد سایت شما چقدر خوب است و چگونه با رقابت شما مقایسه می شود.

در این مقاله ، نحوه بررسی ترافیک وب سایت برای هر وب سایت با استفاده از ابزارهای مختلف آنلاین را به شما نشان می دهیم.

چرا باید ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید؟
با بررسی آمار وب سایت خود ، به راحتی می توانید عملکرد وب سایت خود را مشاهده کنید.

داده های ترافیک وب سایت شما به شما نشان می دهد که ترافیک شما از کجا می آید ، چگونه بازدیدکنندگان با سایت شما ارتباط برقرار می کنند و چه استراتژی های بازاریابی دیجیتال کار می کنند.

اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری برای فروشگاه آنلاین خود داشته باشید یا در کل ترافیک بیشتری داشته باشید ، باید به طور مرتب تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید.

با ردیابی ترافیک سایت خود ، می دانید که سایت شما در حال حاضر کجاست و چه کارهایی می توانید برای بهبود انجام دهید.

چرا باید ترافیک وب سایت رقیب خود را بررسی کنید؟
تجزیه و تحلیل آمار ترافیک وب سایت رقیب شما می تواند بسیاری از اطلاعات مفید مانند:

صفحات و پست هایی که بیشترین بازدیدکننده را برای رقبای شما به ارمغان می آورند
رقیبان شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند
کانال هایی که بیشترین ترافیک را در آنها ایجاد می کنند
از همه این اطلاعات می توان برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا ، ایجاد لینک ، فرایند تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده کرد.

با درک اینکه چه چیزی رقابت شما را بیشتر می کند ، می توانید همان کلمات کلیدی و موضوعات را هدف قرار دهید تا ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد شود.

بهترین ابزارها برای بررسی ترافیک وب سایت (از جمله رقبا)
ابزارهای رایگان و پولی برای بررسی ترافیک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را متمایز می کند.

اکثر کارشناسان از ابزارهای متعددی برای بررسی برآورد ترافیک وب سایت برای رقبای خود استفاده می کنند. ما همیشه به خوانندگان توصیه می کنیم حداقل دو ابزار مختلف را برای تجزیه و تحلیل آمار ترافیک وب امتحان کنند.

با استفاده از ابزارهای مختلف ، می توانید شکاف ها را پر کرده و آمار ترافیک دقیق تری را برای هر وب سایت دریافت کنید.

با افزایش سایت و بودجه وردپرس ، می توانید بر روی ابزارهای متعددی سرمایه گذاری کنید تا بینش بیشتری کسب کرده و بر بازار خود تسلط پیدا کنید.

با بیان این ، بیایید نگاهی به بهترین ابزارها بیندازیم که میزان بازدیدکنندگان وب سایت چقدر است.

1. SEMRush
SEMRush

SEMRush یک ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک همه کاره و رقابت است. این بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر ترافیک برای هر وب سایت است.

ما از این ابزار در WPBeginner برای تحقیقات کلمات کلیدی ، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده می کنیم.

هنگامی که یک آدرس اینترنتی رقیب را وارد می کنید ، یک تجزیه و تحلیل کامل از کل ترافیک رقبای خود دریافت خواهید کرد.

شما قادر خواهید بود معیارهای مهم وب سایت مانند حجم ترافیک ماهانه در طول زمان ، توزیع ترافیک بر اساس کشور ، کلمات کلیدی که بیشترین بازدید را برای آنها ایجاد می کند و موارد دیگر را مشاهده کنید.

آمار کلی دامنه SEMRush

برگه Traffic Analytics تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، کل بازدیدها ، مدت زمان متوسط ​​بازدید ، تعداد نمایش صفحات و نرخ بازگشتی که سایت دریافت می کند را در اختیار شما قرار می دهد.

این ویژگی مانند جستجوی حساب Google Analytics رقیب شما است.

تجزیه و تحلیل ترافیک SEMRush

یکی دیگر از ویژگی های عالی به نام تجزیه و تحلیل ترافیک انبوه به شما امکان می دهد سطح ترافیک را برای چندین رقبا به طور همزمان تجزیه و تحلیل کنید.

بسته به برنامه قیمت گذاری خود ، می توانید حداکثر 200 وب سایت را مقایسه کنید. این یک تصویر کلی از طاقچه شما ، وب سایت هایی که بیشترین ترافیک را دارند و هر فرصت ترافیکی که می توانید بر اساس آن عمل کنید به شما ارائه می دهد.

همچنین می توانید گزارشات دقیق تجزیه و تحلیل ترافیک را بیابید که به شما اطلاعاتی می دهد مانند سایت هایی که بیشترین ترافیک ارجاع را ارسال می کنند ، کدام صفحات در سایت آنها با ارزش ترین هستند و کدام مکانها بیشترین ترافیک را برای آنها به ارمغان می آورند.

می توانید از دوره آزمایشی 14 روزه یا برنامه رایگان محدودی که به شما امکان دسترسی به داده های اصلی وب سایت را می دهد ، استفاده کنید.

اگر می خواهید گزارشات کامل داشته باشید ، برنامه های برتر از 119.95 دلار در ماه شروع می شود ، که به شما دسترسی کامل به منابع ترافیک رقبا ، رتبه ها ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را می دهد.

2. SimilarWeb
SimilarWeb

SimilarWeb یک بررسی کننده ترافیک وب سایت آنلاین است که به شما یک مرور کلی از ترافیک رقبای خود می دهد و کدام کانال ها با ارزش ترین هستند.

به جای ارائه ترافیک از جستجو ، گزارشات مفصلی از کل استراتژی ترافیک وب سایت دریافت خواهید کرد.

هنگامی که یک وب سایت را از طریق ابزار اجرا می کنید ، تجزیه ای از کل ترافیک ، از جمله گزارش کشور به کشور ، دریافت خواهید کرد.

نمای صفحه نمای کلی نمای ترافیک SimilarWeb

معیارهای مشارکت مانند نرخ پرش ، تعداد صفحات مشاهده شده در هر بازدید ، متوسط ​​مدت بازدید و برترین منابع ترافیک آن وب سایت را دریافت خواهید کرد.

فراتر از ترافیک جستجوی ارگانیک ، خواهید دید که چه کلمات کلیدی پولی ترافیک وب سایت را به همراه دارد ، کدام کانال های اجتماعی ارزشمندتر هستند و شبکه های نمایشی که سایت برای کسب درآمد از آنها استفاده می کند.

مروری بر رسانه های اجتماعی SimilarWeb

در نهایت ، شما می توانید تفصیلی از مخاطبان سایت ، نوع دیگر سایت های مورد علاقه آنها ، سایت های ارجاع برتر و لیستی از سایت های رقیب برای تحقیقات بیشتر دریافت کنید.

نسخه رایگان این ابزار اطلاعات مفید ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به گزارشات دقیق تری نیاز دارید ، می توانید یک حساب سازمانی با قیمت سفارشی ایجاد کنید.

3. کنسول جستجوی گوگل
کنسول جستجوی Google

Google Search Console یک ابزار رایگان از Google است که به شما امکان می دهد ترافیک موتورهای جستجو خود را تجزیه و تحلیل کنید.

این ابزار تصویری کامل از نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو به شما ارائه می دهد.

داده های ترافیک وب سایت کنسول جستجوی Google

این تعداد نمایش ، کلیک ، نرخ کلیک (CTR) و موقعیت متوسط ​​کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو را نشان می دهد.

این به شما کمک می کند بفهمید که برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کرده اید و حجم جستجویی که وارد می کنند. این اطلاعات می تواند به شما در بهبود ترافیک کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که در رتبه 11 قرار دارید ، می توانید پست وبلاگ را بهینه کرده و سعی کنید آن را به صفحه اول نتایج جستجو منتقل کنید.

همچنین می توانید ببینید کدام صفحات فهرست بندی شده اند ، در صورت وجود هرگونه خطا و موارد دیگر.

هنگامی که سایت خود را به کنسول جستجوی Google اضافه می کنید ، می توانید مشاهده داده های وب سایت خود را شروع کنید.

ساده ترین راه این است که حساب کنسول جستجوی Google خود را با SEO در All in One وصل کنید. برای جزئیات بیشتر ، راهنمای ما در مورد نحوه افزودن سایت وردپرس خود به Google Search Console را ببینید.

همچنین می توانید با استفاده از ابزار MonsterInsights ، رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در داخل منطقه مدیریت وردپرس با استفاده از داده های کنسول جستجوی Google مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای ما را در مورد نحوه مشاهده کلمات کلیدی که افراد برای پیدا کردن سایت وردپرس شما استفاده می کنند ، ببینید.

4. Ubersuggest


Ubersuggest یک ابزار رایگان و ممتاز از نیل پاتل است که حجم زیادی از اطلاعات مفید ترافیک وب سایت را ارائه می دهد.

استفاده از آن ساده است و رابط کاربری برای مبتدیان ساخته شده است. اگر قبلاً هیچگاه در مورد کلمات کلیدی یا تحلیل ترافیک تحقیق نکرده اید ، این ابزار فوق العاده ساده می کند.

ویژگی تجزیه و تحلیل ترافیک به شما یک تجزیه و تحلیل دقیق از ترافیک رقبای خود در طول زمان ، کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را برای آنها و محبوب ترین صفحات در سایت می دهد ، می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس وب سایتی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید وارد کرده و روی «جستجو» کلیک کنید.

Ubersuggest نمای کلی ترافیک

صفحه "مرور ترافیک" تعداد کل کلمات کلیدی ارگانیک که سایت برای آنها رتبه بندی می کند ، ترافیک ماهانه ارگانیک ، قدرت دامنه و تعداد کل پیوندها را به شما می دهد.

همچنین می توانید در هر بخش گزارش ترافیک عمیق تر وارد شوید. به عنوان مثال ، می توانید نتایج "صفحات برتر" را گسترش دهید تا به تفکیک هر صفحه منتشر شده در سایت و میزان تخمین زده شده ترافیک ایجاد شده در هر ماه برسید.

UberSuggest صفحات برتر

نتایج همچنین تعداد تخمین زده شده بک لینک ها را به همراه تعداد سهام فیس بوک و Pinterest به شما می دهد. این داده ها به شما یک نمای کلی از آنچه شما باید برای رتبه بندی بالاتر از آن صفحه در SERP ها انجام دهید ، می دهد.

نسخه رایگان این ابزار به شما امکان دسترسی به داده های 3 ماه گذشته را می دهد. برنامه های حق بیمه از 29 دلار در ماه شروع می شود و این یکی از ارزان ترین ابزارهای موجود در این لیست است.

5. Serpstat


Serpstat طیف گسترده ای از ابزارهای مختلف SEO را ارائه می دهد. آنچه که به عنوان یک ابزار ساده تحقیق کلمات کلیدی شروع شد ، به یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت همه در یک تبدیل شده است.

با وجود ویژگی های ممتاز ، استفاده از آن بسیار آسان است. فقط URL را وارد کنید تا ابزار گزارش ترافیک ایجاد کند.

ویژگی های بررسی ترافیک به همراه تجزیه و تحلیل بک لینک ، حسابرسی سایت و ابزارهای ردیابی رتبه وجود دارد.

ویژگی های تحلیل ترافیک انواع داده های مفید وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد ، از جمله کلمات کلیدی ارگانیک و پولی که باعث ایجاد ترافیک می شوند ، متوسط ​​تعداد بازدیدکنندگان سایت در ماه و صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند.

همچنین اطلاعات روند را پیدا خواهید کرد ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد رتبه بندی سایت ، ترافیک و کلمات کلیدی سایت را در طول زمان مشاهده کنید.

نسخه رایگان این ابزار به شما امکان دسترسی به بخشی از کل داده های موجود برای نام دامنه را می دهد. برنامه های حق بیمه از 69 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی به تمام داده های ابزار را می دهد.

6. Ahrefs


Ahrefs یکی از محبوب ترین ابزارهای سئو در بازار است که مورد اعتماد مارک هایی مانند Netflix ، Uber و Facebook است. این به شما کمک می کند تا ببینید میزان رقابت شما چقدر است و چرا آنها اینقدر رتبه بندی می شوند.

Ahrefs روزانه بیش از 6 میلیارد صفحه وب را خزیده و بیش از 200 میلیون وب سایت در فهرست آنها قرار دارد. این داده های زیادی است ، اما این به شما بینش های کاربردی می دهد تا به شما کمک کند از رقبای خود پیشی بگیرید و ترافیک بیشتری کسب کنید.

رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند است. به سادگی آدرس وب سایت را در قسمت جستجو وارد کنید تا ابزار تمام اطلاعات وب سایت موجود را بکشد.

گزارش نمای کلی جستجو به شما یک مرور کلی از ترافیک جستجوی ارگانیک یک سایت ، قدرت دامنه ، بزرگترین رقبا و موارد دیگر می دهد.

آمار ترافیک Ahrefs

برای مشاهده آمار ترافیک سال ، 30 روز گذشته یا تمام زمان می توانید گزارش را فیلتر کنید.

با وجود اینکه تعداد زیادی داده وجود دارد ، فیلتر کردن و یافتن معیارهای وب سایت مورد نظر آسان است.

به خاطر داشته باشید که داده های ترافیک فقط داده های جستجوی ارگانیک را نشان می دهد و منابع دیگری مانند رسانه های اجتماعی را نشان نمی دهد.

یک آزمایش 7 روزه با 7 دلار وجود دارد ، پس از آن برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شود. با توجه به میزان دسترسی به داده ها ، به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است.

7. MonsterInsights
MonsterInsights

اگر می خواهید ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید ، تنها ابزار مورد استفاده شما Google Analytics است. با این حال ، راه اندازی Google Analytics به تنهایی و تجزیه و تحلیل داده های شخصی شما می تواند مشکل باشد.

توصیه می کنیم از MonsterInsights استفاده کنید ، این بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است و بیش از 3 میلیون سایت از جمله Microsoft ، Yelp ، PlayStation و موارد دیگر از آن استفاده می کنند.

این به شما امکان می دهد به راحتی Google Analytics را در وردپرس تنظیم کرده و داده های ترافیک خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

آمار وب سایت MonsterInsights

شما قادر خواهید بود پست ها ، صفحات ، صفحات فرود ، ترافیک صفحه اصلی و موارد دیگر را مشاهده کنید. این به شما در درک رفتار کاربر کمک می کند و رشد وبلاگ وردپرس خود را بسیار آسان می کند.

نکات نهایی در مورد چگونگی بررسی ترافیک وب سایت خود
انواع ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای بررسی ترافیک وب سایت خود و ترافیک وب سایت رقیب استفاده کنید.

بررسی ترافیک رقبا به شما اطلاعاتی در مورد بازار شما و آنچه می توانید برای به دست آوردن ترافیک بیشتر انجام دهید ، می دهد. در حالی که نظارت بر ترافیک وب سایت شما به شما نشان می دهد که آیا SEO ، رسانه های اجتماعی و سایر استراتژی های ایجاد ترافیک شما کار می کند یا خیر.

بهترین راه برای بررسی ترافیک وب سایت خود ، استفاده از MonsterInsights است. با چند کلیک می توانید داده های ترافیک وب سایت خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

اگر هدف شما انجام تحقیقات عمیق رقبا است و می خواهید ترافیک هر وب سایتی را بررسی کنید ، SEMRush بهترین انتخاب ما است. نه تنها داده های دقیق ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد ، بلکه یکی از بهترین ابزارهای SEO در بازار است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نحوه بررسی ترافیک وب سایت در هر سایتی را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید به راهنمای نهایی سئو وردپرس ما نگاهی بیندازید ، و لیست متخصصان 24 نفره ما باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش ویدیویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید.