معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

دلیل از کاربرد و مزایای اینستاگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر


اینستاگرام چیزی بیش از یک راه برای حسادت کردن به عکس های تعطیلات دوستانتان است. در حالی که دیدن این تصاویر از سفر هنگام نشستن در محل کار دردناک است، اما مزایای اینستاگرام بیشتر از این حرفهاست است.


فقط به حجم عظیمی از محصولات و خدمات جدیدی فکر کنید که احتمالاً در اینستاگرام از طریق تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی یا برندسازی دوستانی که هرگز در پست های خود نام آنها را نشنیده اید، پیدا کرده اید. البته رسانه‌های اجتماعی ما را به هم متصل می‌کنند، اما آنچه دشوار است، دستیابی به این ارتباطات با مهم‌ترین دارایی‌های تجاری شما - مشتریانتان است.

 

در عین حال، می دانیم که ایجاد، مدیریت و نگهداری یک حساب کاربری اینستاگرام دلهره آور است. نه تنها کار، بلکه برای تحریک فروش نیز به زمان و توجه زیادی نیاز دارد.



قبل از اینکه بگویید - ما فقط منابع نداریم - به این داده ها از گزارش سلامت و زیبایی PowerReviews فکر کنید. ما دریافتیم که 35 درصد از خریداران در ایالات متحده بین 18 تا 29 سال از اینستاگرام برای تحقیق یا خرید محصولات بهداشتی و زیبایی استفاده می کنند.

 

برای صنایع خاصی، کنار گذاشتن اینستاگرام از سر راه خریدار می تواند توانایی شما را برای دستیابی به مشتریان جدید به شدت محدود کند. بنابراین برای کمک به شما در مسیر درست، در اینجا چند نکته وجود دارد. در اینجا هفت مزیت اینستاگرام که ممکن است ندانید آورده شده است:

 

1. هر روز تعداد بیشتری از مشاغل و مصرف کنندگان به آن می پیوندند

با توجه به اینکه بیش از 25 میلیون شرکت فعالانه از اینستاگرام برای بازاریابی مخاطبان خود استفاده می کنند، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم از این برنامه برای خرید استفاده می کنند. در دنیای امروزی خرده فروشی فوری، خریداران محتوای بصری می خواهند تا به آنها در تصمیم گیری خرید کمک کند.

 

آنها نه تنها خواهان تجسم هستند، بلکه مصرف کنندگان این محتوا را از افرادی مانند آنها می خواهند.

 

 

در واقع، گزارش PowerReviews Ecommerce Snapshot نشان داد که 72 درصد از خریداران آمریکایی قبل از خرید، محتوای بصری یک کالا را جستجو می کنند. از سوی دیگر، معمولاً 3 درصد از خریداران می گویند که هرگز قبل از خرید به دنبال تصاویر بصری نیستند.

 

شبکه رو به رشد اینستاگرام در واقع به برندها و خرده فروشان کمک می کند تا از تصاویر بصری برای توصیف و جزئیات محصولات خود استفاده کنند. و با رشد شبکه، خریداران متوجه می شوند که اینستاگرام می تواند منبع قابل اعتمادی برای اطلاعات بیشتر و پیش نمایش محصولات باشد.

 

این بدان معناست که مخاطب هدف شما آماده است تا محتوای شما را در فید خود مشاهده کند. نه تنها شما مشتریان انتظار آن را دارید، بلکه اینستاگرام در چند سال اخیر اپلیکیشن خود را با ویژگی های مختلف برای پیوند دادن، ایجاد صفحات فرود و برچسب گذاری محصولات بسیار کاربرپسندتر کرده است.

 

به بیان ساده، شرکت دلایل کمتری برای عدم پیوستن به کسب و کارتان به شما می دهد. تجربه مشتری برای بسیاری از برندها و خرده فروشان مهم است، به همین دلیل است که اینستاگرام به اعمال این ویژگی ها ادامه می دهد. مزایای اینستاگرام با پایگاه کاربری آن در حال افزایش است، بنابراین ممکن است زمان آن رسیده باشد که به استراتژی بازاریابی خود بپیوندید یا به طور قابل توجهی بهبود دهید.

 

2. به راحتی مخاطبان خود را هدف قرار دهید (و هدایت کنید).

ما می دانیم که هدف قرار دادن مخاطب مناسب کلید موفقیت تبلیغات شما است. اما چگونه اینستاگرام به شما کمک می کند تا به مخاطبان اصلی خود دسترسی پیدا کنید؟

 

خوب، اگر اصلاً با تبلیغات فیسبوک آشنا هستید، قدرت و عمقی را که برای دستیابی به مخاطبان خود در دسترس است، درک می کنید. برخی از ویژگی های هدف گیری عبارتند از:


مکان: چه کل کشور را هدف قرار دهید یا فقط یک شهر را هدف قرار دهید، مکان مشکلی نیست.

جمعیت شناسی: آیا می خواهید تبلیغات خود را فقط برای زنان 37 ساله کاتالان زبان ارسال کنید؟ اینستاگرام می تواند زبان و جنسیت جمعیتی را مشخص کند.

علایق: تبلیغات خود را بر اساس آنچه مخاطبان شما در اینستاگرام دنبال می کنند، از جمله شرکت های دیگری که ممکن است رقبای مستقیم شما باشند، قرار دهید. همچنین می‌توانید علایق تبلیغاتی را که روی آنها کلیک می‌کنند و برنامه‌هایی که استفاده می‌کنند، تعیین کنید.

رفتارها: مخاطبان آگهی را با اقداماتی که در اینستاگرام و فیسبوک انجام می دهند (و خارج از آن) تعیین کنید. به عنوان مثال، مشتریان بالقوه ای را که در گذشته از وب سایت شما بازدید کرده اند اما هرگز خریدی انجام نداده اند، به راحتی هدایت کنید.

مخاطب مناسب: دنبال کنندگان شما بخشی از یک فرد خاص هستند که مشتاق دیدن محتوای شما هستند (و امیدوارم محصولات شما را بخرند). بنابراین می توانید تبلیغات را برای افرادی که شبیه به کسانی هستند که قبلاً شما را دنبال می کنند یا در وب سایت شما خرید کرده اند هدف قرار دهید.

 

اینستاگرام همچنین هدف گیری خودکار را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مخاطبانی را ایجاد کنید که ممکن است به برند شما علاقه مند باشند. برای اطلاعات بیشتر، آستین ما را بررسی کنید

 

مهم است که نه تنها جمعیت اصلی خود را بشناسید، بلکه کانال های مناسبی را برای خرید محصولات خود در اختیار آنها قرار دهید. ما قبلاً می‌دانیم که نسل جوان اینستاگرام را دوست دارد، اما مهم است که مخاطبان مسن‌تری را که ممکن است مرتبط‌تر با برند شما باشند هدف قرار دهید.

 

3. از تمامی امکانات بازاریابی بصری در اینستاگرام استفاده کنید

همانطور که گفته شد، محتوای بصری به خریداران اجازه می دهد تا جزئیات و تصاویری را که عمیق تر از آنچه می خواهند بخرند، خرید کنند. اما این بدان معنا نیست که باید هر روز عکس و ویدیو را به محصولات خود اضافه کنید و آن را یک روز بنامید.

 

خرده فروشان در مورد نحوه و مکان تبلیغ برای مشتریان اینستاگرام خود بسیار هوشمندتر می شوند. علاوه بر این، برندها و خرده فروشان محتوای بهتری را در پلتفرم ایجاد می کنند زیرا آنها بر اندازه و ویژگی های مناسب اینستاگرام تمرکز می کنند که کاربران واقعاً آن را دوست دارند.

 

برای مثال Overstock به استوری های تبلیغاتی اینستاگرام متکی است تا مشتریان را در چند ثانیه به محصولات زیبا برساند.

 

 

به عنوان بخشی از فرآیند تغییر موقعیت نام تجاری خود، Overstock تبلیغات ویدیویی ایجاد کرد که با افزایش 18 درصدی در بازده هزینه های تبلیغات و افزایش 20 درصدی در هزینه به ازای هر کلیک مواجه شد. ایجاد محتوای متقاعد کننده برای جلب توجه خریداران قبل از انتقال یا لمس پیام خود است.

 

برای استفاده حداکثری از محتوای اینستاگرام خود، این نکات را امتحان کنید:

 

از متن بزرگ استفاده کنید: ارسال پیام شما به دستگاه های تلفن همراه را برای بینندگان دشوار نکنید. با این حال، استفاده بیش از حد می تواند منجر به رد آگهی شود.

مختصر باشید: دلیلی برای امتحان بهترین شناسه جعلی فاکنر وجود ندارد. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که برای 2 یا 3 ثانیه تبلیغ کنید. شما باید فوراً ارزش ارائه دهید.

از طراحی بیش از حد خودداری کنید: تبلیغ شما باید با محتوای کاربر ترکیب شود. گاهی اوقات استفاده نکردن از محتوای بیش از حد طراحی شده مفید است.

یک مسیر واضح ایجاد کنید: با خرید اینستاگرام، کاربران می توانند پیش نمایش محصولات را قبل از رفتن به سایت شما مشاهده کنند. مسیرهای یکپارچه ایجاد کنید و به راحتی هرگونه فرض ثانویه را محدود کنید.

4-با مشتریان در جایی که وقت خود را سپری می کنند تعامل داشته باشید

بیش از 800 میلیون نفر در هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند و بیش از 500 میلیون نفر هر روز وارد آن می شوند. زمان صرف شده در اینستاگرام شگفت انگیز است و برای برندها و خرده فروشان شبکه ای برای تعامل با سایت شما است.

 

این به این دلیل است که تقریباً 80٪ از تمام حساب های اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. شبکه بصری برای برندهایی که نمی خواهند با کپی ها، پیام ها و پیام های دیگر بمباران شوند، عالی است. در عوض، اینستاگرام مانند دنبال کردن دوستان خود عمل می کند - اگر محتوای بصری را ببینید که دوست دارید، درگیر می شوید.

King Arthur Flour در برجسته کردن محتوای بصری که به راحتی می تواند با حساب یک دوست یا خانواده اشتباه گرفته شود، کار بسیار خوبی انجام می دهد. و بهترین بخش این است که کاربران را گمراه نمی کند، فقط محتوایی را که باید پیدا شود مخلوط می کند.

 

اینستاگرام دریافته است که 60 درصد از کاربران محصول جدیدی را در این پلتفرم پیدا کرده اند. همچنان بستری برای کشف و آموزش محصولات جدید است. پس چرا از اینستاگرام برای آنچه که برای آن است استفاده نمی کنید؟

 

 

5. محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید

محتوای تولید شده توسط مصرف کننده بخش مهمی از ایجاد اعتماد در برند و محصولات شما است. چرا؟ زیرا مردم بیشتر از تجارت به یکدیگر اعتماد دارند.



همان گزارش تصویری تجارت الکترونیک نشان داد که 54 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده در سنین 18 تا 29 سال می گویند که عکس ها و ویدیوهایی که ارسال می کنند از محتوای بصری خرده فروشی یا برند ارزشمندتر است. باز هم، خریداران جوان تنها جمعیتی نیستند که به دنبال محتوای تولید شده توسط مصرف کننده هستند. تقریباً نیمی از افراد 30 تا 44 ساله همین احساس را دارند.

 

و در اینستاگرام، این فقط یک معدن طلا از محتوای تولید شده توسط کاربر نیست، بلکه تولید آن از مخاطبان شما آسان است. برندهایی مانند Southwest به طور منظم محتوای تولید شده توسط کاربران را که توسط مشتریان وفادار خود ارسال می شود، تبلیغ می کنند.

 

 

درخواست محتوای هشتگ برای ایجاد محتوا و جذب فالوورها آسان است. و بهترین بخش این است که شما توانایی جمع آوری و نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام را از طریق Visual and Social Suite PowerReviews دارید تا صفحات محصول خود را با محتوای مشتری معتبر ارتقا دهید.

 

هشتگ گرافیک باغ های انگور برای نمایش بصری و اجتماعی

 

راهی را به مشتریان بدهید تا محصولات شما را در دست یا روی خریدارانی مانند خودشان ببینند. به این ترتیب شک و تردید را کاهش داده و اعتماد به خرید را افزایش می دهید.

 

6. بینش عمیقی را برای مخاطبان شما آشکار می کند

ما از قبل می دانیم که درک و آموزش به مخاطبان چقدر مهم است. و برای اینکه بفهمید آنها چه کسانی هستند، لایک و دوست نداشتن آنها از کجا می آید، اینستاگرام می تواند به افشای این اطلاعات کمک کند.

 

اول، شرکت در انجمن آنلاین به شما کمک می کند تا ببینید این افراد برای چه کاری هستند. با دنبال کردن هشتگ های محبوب در صنعت خود، متوجه می شوید که مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند، نگرانی ها و مشکلات آنها و همچنین لحظات شاد و پیروزی های روزانه آنها را خواهید دید.

 

دوم، اینستاگرام اطلاعات اولیه در مورد جامعه و فالوورهای شما را ارائه می دهد.

 

با این بینش ها، اطلاعاتی در مورد فالوورهای خود، مانند جنسیت، سن، مکان و زمان هایی که بیشترین فعالیت آنلاین را دارند، پیدا خواهید کرد.

 

در نهایت، اینستاگرام همچنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بازده سرمایه گذاری خود را در این پلتفرم ببینید. اگر تا به حال از پلتفرم فیس بوک Ad Manager استفاده کرده باشید، اطلاعات فوق العاده مفیدی را در اختیار خواهید داشت.

 

برای هر کمپین، می‌توانید میزان دسترسی، کلیک‌ها، فروش یا تبدیل‌ها را به اضافه ارزش کل تبدیل‌ها بررسی کنید. شما همچنین می توانید این را بر اساس عواملی مانند جنسیت یا مکان تجزیه کنید.

 

7. ویژگی های بازاریابی به طور مداوم در تبلیغات و داستان ها به روز می شوند

اینستاگرام می‌داند که می‌خواهید محصولات بیشتری بفروشید و آگاهی برند را افزایش دهید. آنها اهداف شما را برای بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما درک می کنند و این پلتفرم ابزارهایی را برای دستیابی به آنها در اختیار شما قرار می دهد.

 

از طرفی اینستاگرام نیز کاربران خود را می شناسد. آنها درک می کنند که مردم چگونه پول خرج می کنند. در واقع، 42 درصد از زنان در اینستاگرام در ایالات متحده می گویند که عاشق خرید هستند و آن را یک سرگرمی می دانند.

 

 

به همین دلیل است که خرده فروشان بزرگی مانند Dick's Sporting Goods کار شگفت انگیزی در اینستاگرام انجام می دهند تا کلیک کردن، جستجو و خرید را آسان تر کنند. این شبکه اجتماعی یک تجربه خرید و بازاریابی را به عنوان بخشی یکپارچه از پلتفرم خود ایجاد کرده است، مخصوصاً برای اینکه به برندها اجازه دهد بدون ایجاد مانع در روند پلتفرم تبلیغات کنند.

 

در عین حال، اجرای تبلیغات در استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد پیوندها و برچسب های محصول را اضافه کنید تا در یک لحظه اطلاعات بیشتری کسب کنید. به‌روزرسانی‌های مداوم متناسب با کسب‌وکار، این مکان را به یکی از داغ‌ترین مکان‌ها برای خرده‌فروشان و برندها برای ارائه محصولات خود تبدیل می‌کند.


 

 

 

از زمان راه اندازی این ویژگی، بیش از 90 میلیون حساب کاربری هر ماه از برچسب های محصول برای افشای جزئیات استفاده کرده اند. با تبلیغاتی که در نمایش اجرا می شوند، می توانید پیوندهای CTA مانند "اکنون خرید کنید" را برای تشویق خریداران به ترک نمایش ضمیمه کنید.

 

چگونه از مزایای اینستاگرام استفاده خواهید کرد؟

اکنون که با چند مزیت مهم اینستاگرام آشنا شدید، با این نکات چه می‌کنید؟ به یاد داشته باشید که اینستاگرام یکی از بهترین مکان‌ها برای تعامل با مخاطبان هدف و ارتباط از طریق محتوای بصری است.

 

علاوه بر این، ویژگی‌های خاص کسب‌وکار مانند نمایه‌های تجاری، کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند، اطلاعات فوق‌العاده دقیق و دکمه‌های خرید در استوری‌ها و تبلیغات درون‌نمایش به شما کمک می‌کنند از این پلتفرم بیشترین بهره را ببرید و در عین حال بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

 

ویژگی ها را کشف کنید و در رویانو به ما اطلاع دهید که چگونه از اینستاگرام به نفع کسب و کار خود استفاده می کنید!


مطالب مرتبط:

چرا طراحی سایت با وردپرس در اصفهان



چگونه یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟


آیا وب سایت کسب و کار کوچک شما به طور موثر بازدیدکنندگان را جذب می کند، آنها را حفظ می کند و آنها را به مشتری تبدیل می کند؟ اگر وب سایت شما چیزی بیشتر از یک جایگزین آنلاین نیست، وقت آن رسیده است که آن را پیاده سازی کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید و از پایگاه عظیم کاربران بالقوه برای بازار آنلاین استفاده کنید.

 

کاربران امروزی از طریق دسکتاپ و لپ تاپ و همچنین از تلفن های هوشمند و تبلت خود به وب سایت شما دسترسی دارند. این چک لیست به شما کمک می کند مطمئن شوید که سایت شما آنچه را که باید برای کسب و کار کوچک شما انجام دهد - افزایش سود خود را انجام می دهد.

 

وب سایت شما باید. . .

حرفه ای به نظر برسید

 

وب سایت های معمولی، ساده یا به ظاهر خانه برای بازدیدکنندگان نفرت انگیز هستند.

اژانس رویانو یکی از بهترین موسسه های طراح وب سایت در اصفهان می باشد.

 

یک نام دامنه خصوصی داشته باشید

حتی اگر از WordPress.com استفاده می کنید، سرمایه گذاری چند دلاری در ماه در یک میزبان وب و نام دامنه به بازدیدکنندگان می گوید که در مورد شرکت خود جدی هستید - و باعث می شود اعتماد بیشتری داشته باشید.

 

مطمئن باش:

 

اگر پرداخت آنلاین با کارت اعتباری برای محصولات یا خدمات را می پذیرید، سایت شما باید الزامات هیئت استانداردهای امنیتی صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) را داشته باشد.

 

یک نام دامنه به یاد ماندنی داشته باشید

 

نام دامنه خصوصی خود را به راحتی به خاطر بسپارید. ترجیحا نام کسب و کار شما.

 

نام شرکت خود را در متن نگه دارید

 

موتورهای جستجو نمی توانند کلمات را از تصویر لوگوی شما فهرست کنند. مطمئن شوید که شرکت شما می تواند پیدا شود.

8  دلیل مهم که چرا برای سایت باید هزینه کنیم در این مقاله مطالعه کنید.

آدرس کسب و کار خود را در متن نگه دارید

 

یک بار دیگر - بدون متن، بدون نمایه سازی جستجو. نتایج جستجوی محلی مهمتر از همیشه هستند، بنابراین آدرس شما باید برجسته باشد.

 

شماره تلفن کسب و کار خود را در قالب تماس داشته باشید

 

با توجه به افراد زیادی که به دنبال کسب و کار گوشی های هوشمند هستند، ارائه یک اتصال تک لمسی مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

پیدا کردن اطلاعات تماس را آسان کنید

موتورهای جستجو تنها موتورهایی نیستند که نیاز به دسترسی آسان به اطلاعات تماس شما دارند. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان می توانند سریع و راحت با شما تماس بگیرند.

 

در یک نگاه به بازدیدکنندگان بگویید که در حال انجام چه کاری هستید

 

از طریق تصاویر، توضیحات کوتاه یا هر دو، بازدیدکنندگان سایت شما باید بتوانند فوراً متوجه شوند که شرکت شما چه کاری انجام می دهد.

 

USP خود را علامت گذاری کنید

 

نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بدانند چرا باید با شما بمانند و تجارت کنند، به جای اینکه روی نتایج جستجو کلیک کنند. چه چیزی شما را از رقابت متمایز می کند؟

 

نمایش بازخورد مشتری

 

بهترین راه برای اینکه به مردم بگویید شرکت شما چقدر عالی است، صحبت های دیگران است.

 

بازخورد بازدیدکنندگان را دعوت کنید

 

با داشتن یک فرم بازخورد برای بازدیدکنندگان، می‌توانید در مورد اینکه چه چیزی در وب‌سایت شما کار می‌کند و چه چیزی نیست - و توصیه‌های بیشتری دریافت کنید.

با بازدیدکنندگان خود صحبت کنید، نه با نفس خود

 

محتوای وب سایت شما باید به جای اینکه چقدر عالی هستید، بر این موضوع تمرکز کند که چگونه می توانید به مشتریان خود سود ببرید.

 

محتوای تازه ارائه دهید

 

به روز نگه داشتن سایت شما باعث خوشحالی بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو می شود. یک وبلاگ یکپارچه کسب و کار کوچک یک راه عالی برای انجام این کار است.

 

حاوی کلمات کلیدی است

 

استراتژی های طبیعی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) برای جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما ضروری است.

 

خودتان آن را انجام دهید

 

شما مجبور نیستید رنگ ها یا غذاهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید، اما گنجاندن نام و رزومه صاحبان و کارکنان کسب و کار در وب سایت شما همه چیز را شخصی می کند.

 

لینک به وب سایت های دیگر

 

پیوندهای خروجی می توانند به بهبود نتایج موتورهای جستجو کمک کنند و شما را مانند یک منبع ارزشمند جلوه دهند.

 

پیوندهایی به وب سایت های دیگر به وب سایت خود داشته باشید

 

لینک های ورودی حتی تاثیر بیشتری بر موتورهای جستجو دارند.

 

پرداخت را آسان کنید

 

هرچه مشتریان برای خرید چیزی از وب سایت شما مراحل بیشتری را طی کنند، اغلب سبد خرید خود را رها می کنند. آنها را مجبور نکنید برای خرید آنلاین از حلقه ها بپرند.

 

با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

 

برای دسترسی بیشتر، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به صورت برجسته در وب سایت خود قرار دهید.

 

وب سایت شما نباید. . .

تعداد زیادی زنگ و سوت داشته باشید

 

مانند هر ویجت و فرمی که می توانید در صفحه اصلی خود پیدا کنید. در اصل خیلی بهتر عمل می کند.

 

از انیمیشن فلش، متن متحرک، مکان نما یا موسیقی فوق العاده استفاده کنید

 

این چیزها غیر ضروری هستند، اکثر بازدیدکنندگان را آزار می دهند و زمان شارژ شما را کاهش می دهند.

 

تصاویر را بدون برچسب ALT یا زیرنویس متن منتشر کنید

 

از آنجایی که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند، متن توصیفی به شما کمک می کند تا رتبه خود را افزایش دهید.

 

آنها ارتباطات مرده ای دارند

 

آنهایی که به جایی یا صفحه خطا منتهی می شوند. اتصالات خود را اغلب بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز کار می کنند.

 

تمام محصولات و خدمات خود را فهرست کنید

 

این کار را در یک پیمایش طولانی و پیوسته انجام ندهید. کارها را تقسیم کنید.