معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

5 راه افزایش فروش اینترنتی

 

شما "می خواهم به صورت آنلاین بفروشم" دارید، اما "شرایط لازم برای فروش آنلاین چیست؟" یا چگونه می توان آنلاین فروش کرد؟ اگر می خواهید، می توانید این مقاله را که برای شما آماده کرده ایم، با کمال میل بخوانید.

در دنیای دیجیتال که همیشه در حال تحول است، فروش آنلاین بدون شک به یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد تبدیل شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها با ارائه آسان محصولات و خدمات خود به توده‌های بزرگ، آگاهی از برند و درآمد خود را افزایش می‌دهند.

بر اساس داده های وزارت بازرگانی، فروش تجارت الکترونیک در ترکیه در سال گذشته 64 درصد افزایش یافته است. به همین دلیل، همه برندها مراقب هستند که در اینترنت وجود داشته باشند.

در زیر، فرآیند پنج مرحله ای شروع فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه آنلاین شما را تشریح کرده ایم.

 

1.فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید

بهترین راه برای ایجاد یک تجارت قوی تر، ایجاد سایت تجارت الکترونیکی خود است. این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهتر برند کنید. اما ابتدا باید یک دامنه (نام دامنه) دریافت کنید. می توانید مقاله ما را با عنوان توصیه های هنگام خرید دامنه بخوانید تا به شما در انتخاب نام دامنه مناسب کمک کند.

بسیاری از صاحبان مشاغل جدید از راه اندازی یک وب سایت می ترسند زیرا نگران کمبود دانش فنی خود هستند، اما امروزه می توانید یک فروشگاه آنلاین زیبا و موثر بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید. با این حال، باید در انتخاب این پلتفرم های وب سایت دقت کنید. توصیه ما به شما این است که بتوانید تجارت الکترونیکی را با Shopier ساده شروع کنید.

در اینجا چند عنصر مورد نیاز در فروشگاه آنلاین خود آورده شده است:

             یک رابط کاربری آسان برای استفاده

             به راحتی محصولات را به سبد خرید اضافه یا حذف کنید و فرآیند پرداخت آسان

             طراحی سازگار با موبایل

             تصاویر محصول با کیفیت بالا

             نظرات مشتریان

             صفحه تماس و سوالات متداول

             یک گواهی SSL

             گزینه های مختلف پرداخت

             روش های تحویل آسان

             یک سیاست بازگشت روشن و آسان برای درک

             پیوند به پروفایل های رسانه های اجتماعی

 

2.تصاویر محصول

محصولات شما ممکن است عالی باشند، اما چگونه می توانید فروش آنلاین موفقیت آمیزی داشته باشید اگر تصاویر شما عدالت را رعایت نکنند؟

نکته خوب این است که برای ارائه تصاویر عالی به فروشگاه اینترنتی خود نیازی به عکاسی حرفه ای ندارید. بنابراین برای تصاویر مناسب چه کاری باید انجام دهید؟

همیشه از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید! تصاویر تار می توانند باعث از دست دادن مشتریان شوند.

هر بار از یک اندازه تصویر استفاده کنید! می توانید از ابزاری مانند Paint برای تغییر اندازه عرض و ارتفاع تصاویر استفاده کنید.

تا حد امکان نمای دقیق ارائه دهید! هرچه دید 360 درجه ای از محصول خود به مشتریان ارائه دهید، هنگام خرید محصول احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

مطمئن شوید که هر نوع محصول تصویر خاص خود را دارد!

 

3.توضیحات محصول

توضیحات محصول در واقع یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتری است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) باید یکی از مهمترین جنبه هایی باشد که باید در هنگام ایجاد توضیحات محصول در نظر گرفته شود. سئو تکنیکی است برای افزایش ترافیک فروشگاه شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک (لیستی که هنگام تایپ چیزی در گوگل ظاهر می شود). برای رتبه بندی عبارات جستجوی مرتبط با محصولات شما، توضیحات شما باید شامل کلمات کلیدی باشد (کلمات محبوبی که مشتریان شما به دنبال آن هستند).

4.روش پرداخت

استفاده از سیستم های پرداخت مختلف در سایت تجارت الکترونیکی شما را نسبت به رقبای خود سودمندتر می کند. متداول ترین روش پرداخت برای خرید اینترنتی، کارت اعتباری است و یکی دیگر از روش های پرداخت نزدیک به آن، نقدی هنگام تحویل است. با این حال، از آنجایی که نرخ بازگشت در گزینه های پرداخت درب منزل بالاتر است، ممکن است هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل هنگام انتخاب روش پرداخت خود، حتماً باید مزایا و معایب را با هم ارزیابی کنید و سپس با انتخاب مناسب ترین روش برای خود شروع کنید.

علاوه بر این، پس از ملاقات با توسعه‌دهنده نرم‌افزار خود برای POS مجازی، می‌توانید پیشنهادات مناسب با گردش مالی خود را از پلتفرم‌های رایج POS مجازی مانند izico، paytr، payu و غیره دریافت و استفاده کنید که ادغام آنها با POS مجازی آسان‌تر است. بانک های فردی

5.ترویج

شما باید فوراً تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک خود را شروع کنید تا از جریان ثابت مشتریان اطمینان حاصل کنید. بهترین روش های تبلیغاتی؛ رسانه های اجتماعی، سئو، خبرنامه های ایمیل و تبلیغات پولی.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شنیدن نام شما و تعامل با مشتریان است. شما باید یک صفحه تجاری فیس بوک با اطلاعات و تصاویر فروشگاه ایجاد کنید و البته لینک وب سایت را اضافه کنید. همچنین می‌توانید صفحه کسب‌وکار خود را باز کنید، محصولات خود را از شبکه‌های تعاملی محبوب مانند اینستاگرام و پینترست پیوند داده و به فروش برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد