معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

5 اپلیکیشن معروف ویرایش ویدیو در موبایل

CyberLink ActionDirector


CyberLink ActionDirector دارای چندین گزینه ویرایش ویدئو برای یک برنامه تلفن همراه است. با ترکیب عکس ها و فیلم ها با ده ها فیلتر و انتقال می توانید یک ویدیو ایجاد کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که همه آن فیلترها و تغییرات منحصر به فرد رایگان نیستند. برخی از بسته ها جداگانه خریداری می شوند.


ویرایش ویدئو نسبتاً آسان است ، با یک جدول زمانی که کلیپ ها پشت سر هم قرار می گیرند و یک دکمه روشن برای اختصاص انتقال بین کلیپ ها. این کلیپ ها را می توان با جلوه ها ، متن ها و برچسب ها تزئین کرد و حتی از "حالت زیبایی" استفاده کرد.


2. کلیپ Adobe Premiere


با استفاده از Adobe Premiere Clip ، می توانید یک ویدیو با عکس یا فیلم ایجاد کنید و موسیقی و برچسب اضافه کنید.


تهیه ویدئو با این روش نسبتاً آسان است. گزینه های کمی برای سفارشی سازی نتیجه وجود دارد ، با یک سبک واحد برای برچسب ها و بدون تغییر از بین رفتن بین صحنه ها.


یکی از جنبه های قدردانی این است که نتیجه نهایی می تواند در FullHD و بدون هیچ علامتی باشد. در صورت تمایل می توانید واترمارک خود را به فیلم اضافه کنید.


3. ویرایشگر فیلم InShot



InShot Video Editor یک ویرایشگر ویدئویی کامل است که تحت علاقه زیادی به کسب درآمد از برنامه پنهان شده است. اگر بازی بود ، می گفتیم Pay2Win است. در حالی که اینطور نیست ، ما خود را محدود می کنیم که بگوییم تبلیغات را به شما نشان می دهد و شما را تشویق می کند تا در اسرع وقت هزینه را پرداخت کنید.


ویرایش کلیپ گزینه های زیادی ندارد ، اما کلاسیک هایی مانند کوتاه کردن کلیپ ها ، افزودن متن و موسیقی (همچنین جلوه ها و صدا) ، یا تغییر سرعت. تقریبا 50 فیلتر موجود است ، برخی از آنها پولی هستند ، اگرچه نسخه Android فاقد انتقال است.

4. FilmoraGo

FilmoraGo ویرایشگر ویدیو برای WonderShare است که به دلیل برنامه Dr.Fone و نسخه دسکتاپ Filmora معروف است. ویرایشگر ویدئوی آن برای Android یک نسخه ساده است که استفاده از آن بسیار آسان است.


می توانید از عکس ها و فیلم ها یک ویدیو ایجاد کنید. اینها در پایین پنجره به عنوان نماد نمایش داده می شوند. با ضربه زدن روی یکی از این کلیپ ها ، می توانید کارهایی مانند موارد زیر را انجام دهید:


  • ویرایش کنید
  • لایه های جدید را در بالا اضافه کنید
  • اضافه کردن صدا
  • عنوان ها را قرار دهید
  • فیلترها را انتخاب کنید
  • تغییر سرعت ویدئو

افزودن انتقال بین کلیپ ها نیز به همین سادگی است. این برنامه حدود 20 انتقال آماده استفاده و حدود 50 فیلتر برای کلیپ های شما را در اختیار شما قرار می دهد.


توجه: همه این انتقالها و فیلترهای رایگان رایگان نیستند. در فروشگاه ، بسته هایی با فیلتر و انتقال با قیمتی در حدود 2 یورو پیدا خواهید کرد.



5. Adobe Rush (Android / iOS / Mac OS / Windows)


خواهر کوچک Premiere Pro ، Adobe Rush ، متأسفانه ، فقط با حدود بیست تلفن هوشمند اندرویدی کمی عضلانی مانند Galaxy S8 سازگار است.


می توان آن را به صورت رایگان در Android و iOS بارگیری کرد ، اما فقط اجازه صادرات سه مجموعه را می دهد. فراتر از آن ، باید مشترک شوید (حدود 12 یورو در ماه) یا مشترک Premiere Pro شوید تا از آن به صورت رایگان لذت ببرید. Rush سه قطعه ویدئویی و سه آهنگ صوتی ، اصلی ترین جلوه های انتقال ، و یک عملکرد خوب خودکار صدا (تنظیم هوشمند سطح موسیقی تحت مصاحبه ها) را ارائه می دهد.


ناگفته نماند که یک کتابخانه زیبا از عناوین متحرک قابل تنظیم ، سازگار با قالب های .mogrt Adobe. به طور خاص ، می توانید یک عنوان در Premiere Pro ایجاد کنید یا سفارشی کنید (منحصراً با فونت های Adobe) ، آن را به عنوان یک قالب mogrt ذخیره کنید و آن را در Rush وارد کنید. سازگاری (از طریق Adobe's cloud) با Premiere Pro مورد علاقه اصلی Rush است.