معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

مطالب به روز درباره موشن گرافیک، طراحی سایت، اینستاگرام و....

معرفی کنسول جستجوی گوگل


کنسول جستجوی گوگل ابزاری قدرتمند برای بررسی وضعیت یک وب سایت است و به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا نگاه دقیق تری به نحوه مشاهده سایت خود توسط گوگل داشته باشند. این ایده برای افرادی که به دنبال افزایش ترافیک جستجوی گوگل هستند و می خواهند افزایش رتبه در جستجوی گوگل را تجربه کنند بسیار مهم است. کنسول جستجوی گوگل یا Google Webmaster Tools که نسخه قدیمی این ابزار است، به مدیران وب اجازه می دهد مشکلات را بهتر شناسایی کرده و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنند.

 

اگر می خواهید این ابزار بی نظیر سئو را یاد بگیرید، توصیه می کنیم به مقاله آموزش جستجوی کنسول گوگل که اخیرا منتشر شده است مراجعه کنید. باید بدانید که برای استفاده از این ابزار ابتدا باید سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل ثبت کنید.

 

کنسول جستجوی گوگل

 

 چرا به کنسول گوگل نیاز دارید؟

ابزارهای ارائه شده توسط گوگل رایگان هستند و به مدیران وب اجازه می دهند تا بدانند سایت آنها به درستی توسط موتورهای جستجو مشاهده می شود یا خیر.

 

کنسول جستجوی گوگل یک سرویس رایگان است که به شما کمک می کند حضور وب سایت خود را در نتایج جستجو مدیریت کنید و استراتژی مناسبی را برای افزایش ترافیک گوگل به سایت خود انتخاب کنید. در اینجا برخی از مهمترین کارهایی که می توانید با کنسول جستجوی گوگل انجام دهید آورده شده است:

 

گزارش ربات های گوگل را از سایت با ابزار جستجوی کنسول گوگل بررسی کنید

این ابزارها بررسی می‌کنند که آیا ربات‌های موتور جستجو در هنگام مرور وب‌سایت شما اشتباه کرده‌اند یا خیر. اگر در خزیدن وب سایت خطاهایی وجود داشته باشد، به این معنی است که بازدیدکنندگان به صفحاتی هدایت می شوند که محتوا ندارند. شما می خواهید بازدیدکنندگان بدون هیچ مشکلی به اطلاعات وب سایت شما دسترسی آسان و سریع داشته باشند. پس با استفاده از این ابزارها می توانید با شناخت خطاهای خزیدن و هدایت آنها به سمت محتوای مناسب، این مشکل را حل کنید.

 

بهینه سازی وب سایت با کنسول جستجو

طبق گفته گوگل، در حالت ایده آل وب سایت شما باید در 1 ثانیه بارگذاری شود. گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که بدانید برای افزایش سرعت سایت خود چه کاری باید انجام دهید.

 

سایت را برای بدافزار بررسی کنید

گوگل همیشه هوای شما را دارد. اگر وب سایت شما به خطر بیفتد، پیامی در مورد مشکل از طریق ایمیل و کنسول گوگل دریافت خواهید کرد. به طور معمول، اگر گوگل یک مشکل امنیتی را تشخیص دهد، برای محافظت از بازدیدکنندگان وب سایت، یک پیام هشدار نیز نمایش می دهد. این پیام هنگام بارگذاری سایت ظاهر می شود تا زمانی که ویروس یا بدافزار را پاک کنید.

 

گوگل اخیرا اعلام کرد که بررسی های امنیتی وب سایت کنسول جستجو را بهبود بخشیده است و کنسول اکنون گزارش های دقیق تری ارائه می دهد. انواع گزارش های امنیتی که می توانند نمایش دهند عبارتند از:

 

بد افزار

صفحات فیشینگ (توصیه می شود برای اطلاع از حملات فیشینگ مقاله ما را بخوانید.)

دانلود فایل های مخرب

دانلودهای غیر معمول و ناخواسته

نمونه ای از این گزارش ها را در زیر مشاهده می کنید:

 

چه کسی با شما تماس گرفت؟

مهم است که بدانید چه کسی به سایت شما لینک داده است. اگر لینک‌های زیادی به سایت‌های بدون لینک دارید، توسط گوگل جریمه می‌شوید. داشتن چنین لیستی از لینک ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی لینک های مورد نظر را حذف کنید. استفاده صحیح از بازخورد باعث افزایش چشمگیر ترافیک جستجوی گوگل می شود.

 

ابزار کنسول گوگل

 

گوگل بررسی می کند که آیا می تواند سایت شما را بدون مشکل تجزیه و تحلیل کند یا خیر.

برخی از افزونه‌های CMS از تکنیک‌های مسدود کردن جاوا اسکریپت و CSS استفاده می‌کنند و به ربات‌های گوگل اجازه نمی‌دهند در سایت شما بخزند. گوگل به شما می گوید که آیا وب سایت شما در فرآیند تجزیه و تحلیل مشکل دارد، بنابراین اگر این اتفاق افتاد، می توانید مشکل را به مدیریت محتوای Google گزارش دهید مقاله ما را بخوانید.

 

 

 

شرایط دیگر برای استفاده از کنسول جستجوی گوگل چیست؟

محتوای جدید ایجاد کنید و محتوایی را که نمی خواهید در نتایج جستجو نشان داده شود حذف کنید

تغییراتی را در سایت با حداقل تراکم در نتایج جستجو ایجاد کنید

محتوایی را که در نتایج جستجو ظاهر می شود ایجاد و نظارت کنید

ایجاد نقشه سایت ببینید کدام کلمات کلیدی نتایج جستجوی شما را بهبود می بخشد

داده های ساختار یافته را در محتوای صفحه مدیریت کنید

چه کسی به کنسول جستجوی گوگل نیاز دارد؟

صاحبان وب سایت: حتی اگر نمی دانید چگونه از کنسول جستجوی گوگل یا کنسول جدید گوگل استفاده کنید، بهتر است با آن آشنا شوید تا ترافیک گوگل خود را افزایش دهید. ممکن است بتوانید برای این کار یک مدیر وب سایت استخدام کنید، اما بهتر است حداقل اصول اولیه را بدانید.

 

کارشناسان سئو: کسانی که روی بازاریابی اینترنتی متمرکز هستند به این ابزار سئو نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا افزایش بازدید سایت را با جستجوی گوگل نظارت کنند، افزایش رتبه در جستجوی گوگل را کنترل کنند و تصمیمات درستی برای نحوه نمایش سایت در جستجو بگیرند. نتایج.

 

مدیر وب سایت: به عنوان یک وب مستر، باید از قوی بودن سایت خود اطمینان حاصل کنید تا Google Webmaster Tools یا Google Console به شما امکان نظارت بر سایت خود، مشاهده خطاها و مسائل امنیتی مانند بدافزارهایی که وارد سایت شما می شود، فوراً به شما اطلاع داده شود.

 

توسعه دهنده: اگر طراح و برنامه نویس وب هستید، Google Console می تواند به شما در رفع برخی از مشکلات رایج کدنویسی، مانند خطاهای داده های ساختاری کمک کند.

10 تا از مهارت هایی که باید یک طراح موشن گرافیک بداند!

10 تا از مهارت هایی که باید یک  طراح موشن گرافیک بداند!

 

مهارت های طراحی گرافیک

این ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما هنوز هم قابل ذکر است زیرا در مورد نحوه طراحی یک نمودار حرکتی و تبدیل شدن به یک طراح موشن گرافیک خوب مهم است. در نهایت، طراحی حرکت عملا ویژگی های گرافیکی را از طریق انیمیشن زنده می کند. داشتن دانش خود در زمینه طراحی گرافیک می تواند به شما این امکان را بدهد که کار خود را در زمینه طراحی حرکتی بهبود بخشید. به خصوص اگر آزاد هستید، جایی که اغلب می خواهید نه تنها عناصر مجازی را جابجا کنید، بلکه آنها را نیز ایجاد کنید. البته، می توانید در استودیو کار کنید، جایی که کار شما این است که عناصر مجازی ایجاد شده توسط یک طراح گرافیک را به تصویر بکشید و یک قطعه گرافیکی متحرک ایجاد کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، هرگز نمی‌توانید انواع پروژه‌هایی را که در آن شرکت می‌کنید، پیش‌بینی کنید، و دانستن اینکه چگونه نه تنها عناصر دو بعدی را جابجا کنید، بلکه آنها را ایجاد کنید، برای موفقیت شما بسیار مهم است. طراحی گرافیک

 

 

مهارت های هنری سنتی

دانش هنر سنتی در طول فرآیند طراحی بسیار مفید است و می تواند بهترین راه را برای انتقال برنامه حرکتی خود به مخاطب در اختیار شما قرار دهد. در طول بیشتر فیلم‌های سینمایی، ترسیم ایده‌هایتان بر روی کاغذ همیشه آسان‌تر از ساختن یک کامپیوتر است تا بفهمید کار نمی‌کند. طرح ها را می توان بسیار سریعتر ساخت و به شما این امکان را می دهد که به سرعت ایده های مختلف را در نظر بگیرید و در نهایت سرعت کار خود را افزایش دهید. به علاوه، اگر مجبور باشید ایده ای را مطرح کنید، احساس بدی نخواهید داشت، زیرا نیازی نیست زمان زیادی را برای آن صرف کنید. هنر_مهارت

 

 

درک انیمیشن

به عنوان یک طراح حرکت گرافیکی، باید بتوانید عناصر دو بعدی را از طریق حرکت زنده کنید. برای این کار باید از انیمیشن استفاده کنید، انیمیشن در موشن گرافیک چیزی فراتر از تنظیم چند فریم کلیدی است. شما همچنین باید یک پایه قوی در اصول اولیه انیمیشن و نحوه حرکت همه چیز برای ایجاد یک اثر جذاب داشته باشید. اصول انیمیشن به همان اندازه که در مورد انیماتور کاراکترها صدق می کند، در مورد شما نیز صدق می کند. شما باید بدانید که کجا اغراق کنید، کجا استراحت کنید یا از خانه خارج شوید، یا اینکه چه نوع آب و هوایی بهتر عمل می کند. ممکن است بهترین طراحی را داشته باشید، اما اگر به خوبی متحرک نباشد، می تواند باعث از هم پاشیدگی تکه حرکت شما شود. انیمیشن

 

 

مهارت های طراحی سه بعدی

عناصر سه بعدی به طراحی حرکت راه پیدا کرده اند و روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید آن را در یک لوگوی سه بعدی، مقدمه ای برای یک برنامه تلویزیونی، تبلیغات و موارد دیگر پیدا کنید. به عنوان یک طراح حرکت گرافیکی، برای همگام شدن با صنعت در حال تغییر، باید این مهارت را داشته باشید. برنامه های سه بعدی زیادی برای انتخاب وجود دارد، این به شما بستگی دارد که برای یادگیری وقت بگذارید. لازم نیست خود را به طراحی حرکت دو بعدی محدود کنید، دانش خود را به سه بعدی گسترش دهید تا امکانات بیشتری برای شما باز شود.

 

 

درک تایپوگرافی

تایپوگرافی به طور گسترده در طراحی انیمیشن استفاده می شود و اغلب نیروی محرکه در پشت گرافیک های متحرک است. به عنوان مثال، یک طرح حرکتی فقط می تواند از نوع برای انتقال یک محصول، شرکت یا خدمات به بیننده استفاده کند. در واقع چاپ آنقدر مهم است که مقاله کاملی در مورد آن ایجاد کرده ایم. از آنجایی که نوشتن بسیار قابل توجه است، باید درک خوبی از تایپوگرافی داشته باشید. چه چیزی یک فونت چهره مجازی را برجسته می کند، چه چیزی یک طراحی را برجسته می کند و چه چیزی آن را برای مخاطبان بیشتر خوانا می کند. ورودی مناسب می تواند برنامه رانندگی شما را به سطح بعدی برساند. تایپوگرافی

 

 

تئوری رنگ را درک کنید

تمام طرح های حرکتی شما از رنگ استفاده می کنند. به عنوان یک طراح حرکت گرافیکی، باید درک قوی از تئوری رنگ ها داشته باشید و اینکه کدام رنگ ها حالات و احساسات مختلف را به مخاطب منتقل می کنند. برای انتخاب رنگ باید خیلی فکر کنید. چه چیزی را می خواهید این قطعه را منتقل کنید؟ قدرت، قابلیت اطمینان؟ همه این سوالات می توانند طرح رنگی را برای طرح حرکت شما تعیین کنند. برای مثال، اگر در حال ایجاد یک گرافیک متحرک برای پاییز هستید، نمی‌خواهید رنگ‌ها آبی، خاکستری یا سفید باشند. به شما احساس زمستان می دهد. این مقاله در مورد تئوری رنگ برای طراحی گرافیک را ببینید تا در مورد تئوری رنگ ها و نحوه ارتباط آن با طرح های خود بیشتر بدانید. تئوری_رنگ

 

 

تفکر خلاقانه

وظیفه شما به عنوان یک طراح گرافیک متحرک این است که یک عنصر گرافیکی را زنده کنید. همچنین وظیفه شما این است که آنچه را که هست کشف کنید و به آن برسید. ممکن است شما با اطلاعات بسیار کمی از یک مشتری کار می کنید و ایده ممکن است واضح نباشد. اینجاست که خلاقیت مطرح می شود و می توان یک ایده ساده را در نظر گرفت و به عنصر پیچیده و جذاب طراحی حرکت تبدیل کرد. تفکر خلاقانه

 

 

مهارتهای فنی

همه این برنامه‌های حرکت روزانه و عصرانه بر روی رایانه انجام می‌شوند، بنابراین داشتن مهارت‌های فنی برای انطباق با محصولات، سرورها و سیستم‌های جدید مهم است. بسیاری از برنامه ها، سیستم عامل ها و سرورهای مجازی وجود دارند که یک گرافیست ترافیکی باید به آنها تسلط داشته باشد تا در صنعت به برتری برسد.

 

ارتباط بین فردی

اگرچه این مهارت به مهارت های طراحی واقعی شما مربوط نمی شود، اما به همان اندازه مهم است. برنامه های سفر عالی همیشه با ارتباط شروع می شود، این می تواند با مشتری یا مدیر خلاق شما باشد. طراح گرافیک جنبش باید بتواند به وضوح ایده ها و مفاهیم خود را برای مشتریان یا کارفرمایان بیان کند. و همچنین هرگونه نگرانی یا تغییری که ممکن است داشته باشند. مشتریان معمولا طراح نیستند، بنابراین این شما هستید که باید ایده های خود را به روشی قابل درک و روشن منتقل کنید.

 

 

اصالت

پیروی از روندها و حرکت به سبک یا ظاهر خاص مورد استفاده می تواند آسان باشد. این می تواند باعث شود که شما مانند بقیه کار کنید و متفاوت نباشید. سبک خود را به عنوان امضای خود در نظر بگیرید، با هر پروژه ای که به آن برخورد می کنید، این شانس را دارید که این سبک متمایز را در ذهن مخاطب ایجاد کنید و آن را به یاد ماندنی و منحصر به فرد کنید. هر طراح حرکت گرافیکی باید سبک خاص خود را داشته باشد. البته توسعه این امر ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما شما به سبک خود رشد خواهید کرد. به عنوان مثال تیم برتون را در نظر بگیرید، آثار هنری او بسیار منحصر به فرد هستند و لحظه ای که یکی از طرح های او را می بینید، او را به عنوان او می شناسید.

 

طراحی موشن گرافیک باید از افرادی استفاده شوند که با تمام ویژگی بالا اشنا باشند . شرکت رویانو با افراد خبرهدر ساخت موشن گرافیک به شما کمک خواهد کرد.

تم های معروف وردپرسی و کاربردی


اولین برداشت مهم دیدن ظاهری سایت است

نه تنها زمانی که شخص دیگری را ملاقات می کنید، بلکه زمانی که در وب سایت یا وبلاگ خود هستید.

و اولین چیزی که بازدیدکنندگان می بینند چیست؟


درست است، طراحی!

عامل تعیین کننده این است که از کدام موضوع برای وبلاگ وردپرس خود استفاده می کنید.

 

به همین دلیل است که من به تعدادی از وبلاگ ها و وب سایت ها نگاه کردم و چند روزی را در کتابخانه های موضوعی جستجو کردم تا بهترین و زیباترین موضوعات را برای وبلاگ شما پیدا کنم!

 

مخفی کردن محتوا

1. موضوعات مختلف

2. چارچوب های موضوعی

3. موضوعات وبلاگ کلاسیک

4. موضوعات مجلات

5. توسعه دهندگان مورد علاقه من

6. نکات جستجوی موضوع

1. موضوعات مختلف

موضوعات مختلف خروس عبارتند از:

 

آنها بسیار سازگار هستند و تقریباً برای هر نوع وب سایتی، چه مجله آنلاین، وبلاگ یا وب سایت شرکت، قابل استفاده هستند.

 

آنها معمولا حاوی صفحه سازهایی هستند که می توانید از آنها برای طراحی وب سایت خود بدون دانستن HTML یا CSS استفاده کنید. به همین دلیل است که آنها به ویژه برای مبتدیان مناسب هستند.

 

با این حال، انعطاف پذیری بالا و طیف گسترده ای از ویژگی ها نیز دارای معایبی است:

 

از آنجایی که این تم ها از قبل هر چیزی را که می توانید تصور کنید دارند و شامل یکپارچه سازی برای خدمات یا افزونه های بی شماری هستند (و در برخی موارد حتی نیاز به نصب پلاگین های مختلف دارند)، تم های چند وجهی اغلب دشوار هستند.

 

آنها نه تنها زمان بارگذاری وبلاگ شما را کاهش می دهند، بلکه با بارگذاری چندین فایل جاوا اسکریپت و CSS، منطقه مدیریت وردپرس شما را نیز کاهش می دهند.

 

حتی اگر احتمالاً هرگز از بیش از نیمی از ویژگی های ارائه شده استفاده نخواهید کرد.

 

avada (60 دلار)

قالب وردپرس چند منظوره آوادا

با بیش از 400000 فروش، آوادا شاید پرفروش ترین تم ممتاز در جهان باشد و از سال 2012 به طور مداوم در حال تغییر بوده است.

 

و به دلایل خوب، آوادا با سازنده وب سایت خود، تعدادی گزینه سفارشی سازی طراحی، یک انجمن فعال، سازگاری و ادغام برای بسیاری از افزونه های مختلف، و تعدادی دمو برای وب سایت ها و تم های مختلف ارائه می شود. پیشنهاداتی که می توانید برای نصب با یک کلیک استفاده کنید.

 

چیزی که من شخصا دوست دارم:

می‌توانید از بسیاری از ویژگی‌های تم استفاده کنید، مانند خاموش کردن لغزنده‌های داخلی، Google Maps یا FontAwesome در زمانی که به آنها نیاز ندارید.

 

 

Divi (249 دلار یا 89 دلار در سال)

قالب وردپرس Divi چند منظوره

Divi همچنین یک تم جهانی بسیار محبوب است که چیزهای زیادی برای تغییر دارد، Divi Builder و بسیاری ویژگی های دیگر دارد.

 

برخلاف Avada، می‌توانید با Divi Builder از قبل ویرایش کنید تا بتوانید تغییرات وبلاگ خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. امکان استفاده از 46 عنصر مختلف برای طراحی صفحات جداگانه وجود دارد. شما می توانید بیش از 20 طرح بندی را برای الهام بخشیدن یا داشتن یک چارچوب طراحی اولیه نصب کنید.

 

 

OceanWP (رایگان)

قاب قالب وردپرس OceanWP

OceanWP یکی از معدود تم های رایگان فراگیر است که ما واقعاً توصیه می کنیم. با بیش از 60000 نصب فعال، این یکی از پرکاربردترین تم ها در مخزن وردپرس است.

 

این بسیار سازگار است، با سازندگان صفحات مختلف (Visual Composer، Divi Builder، SiteOrigin) سازگار است و با WooCommerce سازگار است. می‌توان آن را گسترش داد تا شامل ویژگی‌هایی مانند فید اینستاگرام، سربرگ‌های چسبنده یا اسلایدر برای پست‌ها با ۱۸ افزونه رایگان و پولی شود.

 

2. چارچوب های موضوعی

چارچوب های موضوعی مضامینی هستند که مانند موضوعات چند جانبه بسیار متغیر هستند اما فقط یک چارچوب اساسی را نشان می دهند. ویژگی‌های اضافی معمولاً باید از طریق پلاگین‌ها، CSS سفارشی و/یا تم‌های فرزند اضافه شوند.

 

آنها این مزیت بزرگ را دارند که به اندازه Avada، Divi و Co بزرگ نیستند، به این معنی که می توانید زمان شارژ بسیار بهتری داشته باشید.

 

Genesis (59.95 دلار)

چارچوب قالب وردپرس جنسیس


Genesis از StudioPress احتمالاً محبوب ترین و شناخته شده ترین چارچوب موضوعی برای وردپرس است.

 

می‌توان آن را از طریق ابزار سفارشی‌سازی وردپرس (رنگ‌ها، طرح‌بندی صفحه، ویجت‌ها، سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها و غیره) بسیار متغیر تطبیق داد. طراحی استاندارد مدرن و مینیمالیستی است. به خوبی برنامه ریزی شده است و زمان شارژ سریع را تضمین می کند.

 

ویژگی خاص جنسیس، انتخاب گسترده ای از تم های مختلف کودک است که می توانید از وب سایت StudioPress و همچنین توسعه دهندگان دیگر خریداری کنید.

 

PS: به عنوان مثال، موضوعات خوب کودکان برای وبلاگ نویسان

Brunch Pro (برای وبلاگ نویسان مواد غذایی عالی است!)

Foodie Pro (مناسب برای وبلاگ نویسان آشپزی!)

Modern Studio Pro

GeneratePress (39.95 دلار در سال)

چارچوب قالب وردپرس GeneratePress

من یکی از طرفداران بزرگ GeneratePress هستم. هم بلاگموجو ما و هم وبلاگ خانواده فامینینو بر اساس آن هستند.

 

کمی سفارشی سازی نیاز داشت تا هر دو وب سایت یکسان به نظر برسند.

 

هر دو وب سایت در کمتر از یک ثانیه بارگیری می شوند و طراحی مینیمالیستی و مرتب و بدون بالاست غیر ضروری دارند.

این قالب ها رایگان هست اما شما می توانید از سایت های ایرانی نسخه ی pro   را تهیه کنید.


آوادا (60 دلار آمریکا)



با بیش از 400000 فروش، آوادا احتمالاً پرفروش ترین تم ممتاز در سراسر جهان است و از سال 2012 به طور مداوم توسعه یافته است.

آوادا با سازنده وب سایت خود ارائه می شود، تعدادی گزینه برای سفارشی سازی طراحی، یک انجمن فعال، سازگاری و ادغام برای بسیاری از افزونه های مختلف و تعدادی دمو برای انواع وب سایت ها و زمینه های موضوعی مختلف ارائه می دهد که می توانید برای نصب با یک کلیک استفاده کنید. و چیزی که از نظر من جالب است می‌توانید از بسیاری از عملکردهای تم استفاده کنید، مانند خاموش کردن لغزنده‌های یکپارچه، Google Maps یا FontAwesome، زمانی که به آنها نیاز ندارید.


قالب دیوی(249 دلار یا 89 دلار در سال)( از سایت های ایرانی می توانید ارزان تر تهیه کنید)


Divi همچنین یک تم همه کاره بسیار محبوب است که بسیار قابل تغییر است، دارای صفحه ساز (Divi Builder) و بسیاری ویژگی های دیگر است.

برخلاف Avada، می‌توانید با Divi Builder در قسمت جلویی ویرایش کنید، بنابراین می‌توانید تغییرات وبلاگ خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. امکان استفاده از 46 عنصر مختلف برای طراحی صفحات جداگانه وجود دارد. برای الهام گرفتن یا داشتن یک چارچوب اولیه برای طراحی، می توانید بیش از 20 طرح نمایشی را نصب کنید.



OceanWP (رایگان)
قاب قالب وردپرس OceanWP
OceanWP یکی از معدود تم های رایگان جهانی است که ما واقعاً آن را توصیه می کنیم. با بیش از 60000 نصب فعال، این یکی از پرکاربردترین تم ها در مخزن وردپرس است.

این بسیار سازگار است، با سازندگان صفحا


ت مختلف (Visual Composer، Divi Builder، SiteOrigin) سازگار است و با WooCommerce سازگار است. می توان آن را به ویژگی هایی مانند فیدهای اینستاگرام، تب های چسبنده یا اسلایدرهای پست با 18 افزونه رایگان و پولی گسترش داد.

 طراحی سایت وردپرسی در اصفهان  سایت شما را با کیفیت با توجه به نیاز شما طراحی میکند.



چگونه سرعت سایت وردپرسی را بالا ببریم؟

دلایل کندی سایت ورد پرسی

همانطور که در ابتدا گفتیم، وردپرس یک cms عالی برای ساخت و طراحی یک وب سایت است. این سیستم با تمام مزایایی که دارد بعد از مدتی می تواند کند شود. این تاخیر ممکن است به دلایل زیر باشد:

مشخصات کم
از افزونه های زیادی استفاده کنید
استفاده از تصاویر با حجم بالا یاد بگیرید چگونه مشکل را با سایت وردپرس کند حل کنید
کندی می تواند دلایل زیادی داشته باشد، بنابراین باید در اسرع وقت این مشکلات را برطرف کنید و مشکلات را در سایت وردپرس پیدا کنید. داشتن حالت دیباگ برای قسمت های مختلف سایت یکی از ویژگی های وردپرس است. برای استفاده از این ویژگی، باید کد مرتبط با حالت اشکال زدایی وردپرس wp-confing.php و موارد مشابهی که باعث کند شدن سایت می شود را جایگذاری کنید. قرار بود درستش کنی

اما اگر به دنبال راه آسان تری برای عیب یابی سایت خود هستید، می توانید از افزونه های رفع اشکال وردپرس که در زیر معرفی کرده ایم استفاده کنید.

افزونه Debug Bar: این افزونه منحصربفرد توسط تیم توسعه وردپرس طراحی شده و تاکنون بیش از 30000 نصب فعال دارد و توانسته امتیاز 4.1 را کسب کند.
افزونه Debugging Slow Debugging: این افزونه به شما کمک می کند تا قسمت هایی از وب سایت خود را که سرعت سایت شما را کند می کنند شناسایی کنید.
این پلاگین ها می توانند وضعیت کش سایت مربوط به خطاهای PHP، پرس و جوهای سایت در پایگاه داده SQL و لیستی از ویژگی هایی که سایت را کند کرده اند را نمایش دهند.

برای خواندن مقاله کامل روی اینجا کلیک کنید.